mandag 23. august 2010

Da er jeg i gang!

Etter en lenger pause både fra det hektiske hverdagslivet og denne ikke fullt så hektiske bloggen, er det på tide å skru opp tempoet. Og nå er jeg i gang; på fredag før helgen var jeg på mitt første møte med veileder min i forbindelse med skriving av masteroppgave. Jeg er nå offisielt i gang med å skrive på oppgaven som skal handle om humor i møtevirksomhet.

Dermed er det bare til å glede seg til de fremtidige innleggene som kommer til å være spekket med interessante og dristige teorier og hypoteser om humor i møtesamtaler. I hvert fall gleder jeg meg til å se progresjonen i arbeidet.

Så hold på hatten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har jeg oppdatert denne bloggen hver dag siden du skrev siste innlegg. Hallo, skjer det noe eller?

Dagfinn sa...

Hei, anonym!

Ja, det skjer masse, men ikke på bloggen. Kanskje jeg burde skrive noe her til ære for deg som oppdaterer denne bloggen hver dag.